Tietoja meistä

Yritys, joka toimii takeaway -laatikkojen Boximainos-markkinapaikkojen takana omaa kiinnostavan taustatarinan, joka alkoi ideasta ja kaupasta, josta ei tullut mitään.

Kaikki alkoi siitä, kun intohimoisella yrittäjällä oli visio markkinapaikasta, jossa yritykset voisivat tavoittaa laajan yleisön mainoksillaan pitkällä näkyvyysajalla. New Yorkin Manhattanilla oli käytetty konseptia, jossa paikalliset ravintolat mainostivat yhdessä paikallisten yritysten kanssa. Konsepti oli ainutlaatuinen. Kun Kristian istui pizzeriassa ja näki, miten ihmiset kantoivat pizzalaatikoitaan kotiin, idea syntyi. Asiakas itse veisi mainoksensa kotiin ja näkyvyys tapahtuisi rennoimman ja houkuttelevimman tilanteen, ruoan ja aterian, aikana! Takeaway -kohderyhmänä oli koko yhteisö. Asiakkaille, ravintoloille ja yrityksille tämä oli win-win-win-tilanne.

Kristian otti yhteyttä Ninaan, joka on hyväntekeväisyysjärjestö Project Liv ry:n alullepanija. Hänen visionsa oli tarjota hänelle ainutlaatuinen takeaway-laatikoiden markkinapaikka hyväntekeväisyystoimintansa edistämiseksi. Insinööri- ja yrittäjätaustainen Nina innostui mahdollisuudesta, mutta hyväntekeväisyysjärjestönä hän näki mahdottomaksi laittaa yhdistykselle kerätyt varat tällaiseen markkinointiin. Tämä esti kaupan toteutumisen, mutta herätti vilkasta keskustelua.

Tietoja Meistä

Yritys, joka toimii takeaway -laatikkojen Boximainos-markkinapaikkojen takana omaa kiinnostavan taustatarinan, joka alkoi ideasta ja kaupasta, josta ei tullut mitään.

Kaikki alkoi siitä, kun intohimoisella yrittäjällä oli visio markkinapaikasta, jossa yritykset voisivat tavoittaa laajan yleisön mainoksillaan pitkällä näkyvyysajalla. New Yorkin Manhattanilla oli käytetty konseptia, jossa paikalliset ravintolat mainostivat yhdessä paikallisten yritysten kanssa. Konsepti oli ainutlaatuinen. Kun Kristian istui pizzeriassa ja näki, miten ihmiset kantoivat pizzalaatikoitaan kotiin, idea syntyi. Asiakas itse veisi mainoksensa kotiin ja näkyvyys tapahtuisi rennoimman ja houkuttelevimman tilanteen, ruoan ja aterian, aikana! Takeaway -kohderyhmänä oli koko yhteisö. Asiakkaille, ravintoloille ja yrityksille tämä oli win-win-win-tilanne.

Kristian otti yhteyttä Ninaan, joka on hyväntekeväisyysjärjestö Project Liv ry:n alullepanija. Hänen visionsa oli tarjota hänelle ainutlaatuinen takeaway-laatikoiden markkinapaikka hyväntekeväisyystoimintansa edistämiseksi. Insinööri- ja yrittäjätaustainen Nina innostui mahdollisuudesta, mutta hyväntekeväisyysjärjestönä hän näki mahdottomaksi laittaa yhdistykselle kerätyt varat tällaiseen markkinointiin. Tämä esti kaupan toteutumisen, mutta herätti vilkasta keskustelua.

Ninan vahva intohimo arvopohjaiseen sitoutumiseen oli tarttuvaa. Näiden keskustelujen aikana Nina & Kristian oivalsivat, että he voisivat integroida sosiaalisen vastuun ajattelun tuotteeseen mielekkäällä tavalla. Sen sijaan, että he olisivat keskittyneet pelkästäänmainostilan myyntiin takeaway-laatikoissa, he päättivät sisällyttää toi mintaan hyväntekeväisyyskomponentin. Tästä alkoi Boximainoksen tulevaisuuden menestysresepti! Puhumme siis WIN-WIN-WIN.

Nykypäivän epävarmassa ja monimutkaisessa maailmassa arvoista on tullut yhä tärkeämpiä. Z-sukupolvi, yksi vaikutusvaltaisimmista kuluttajaryhmistä, muodostaa merkittävän osan maailman väestöstä. Tämä sukupolvi, 11–26-vuotiaat, muodostaa huikeat 32% maailman väestöstä. Heidän arvonsa eroavat merkittävästi aiemmista sukupolvista, ja niissä keskitytään voimakkaasti kestävyyteen, vastuullisuuteen ja ekologiaan, jotka luonnehtivat vahvasti heidän kulutustottumuksiaan.

Siksi Boximainos päätti sisällyttää sosiaalisen vastuun ajattelutavan tuotteeseensa. Ostamalla markkinointitilaa takeaway-laatikoista yritykset voivat paitsi tavoittaa asiakkaansa tehokkaasti myös edistää hyväntekeväisyysjärjestöjen näkyvyyttä. Alussa keskiössä on Project Liv, joka on sitoutunut tukemaan lapsiperheitä, jotka kamppailevat erilaisten haasteiden ja diagnoosien kanssa.

Näin syntyi idea ja liiketoimintamalli, jossa sosiaalinen vastuu ja markkinointi kulkivat käsi kädessä. Nykyään yritys on menestyvä liikekumppani, joka ei vain auta yrityksiä markkinoimaan itseään takeaway-laatikoilla, vaan myös vaikuttaa yhteisöön tukemalla hyväntekeväisyysjärjestöjä ja projekteja, kuten ”Project Liv”. Ne ovat esimerkki siitä, miten liiketoimintamahdollisuudet voidaan yhdistää yhteisön sitoutumiseen positiivisen vaikutuksen aikaansaamiseksi. ”Helpompaa tapaa konkretisoida yhteiskuntavastuuta on vaikea löytää”, Nina toteaa.

Ninan vahva intohimo arvopohjaiseen sitoutumiseen oli tarttuvaa. Näiden keskustelujen aikana Nina & Kristian oivalsivat, että he voisivat integroida sosiaalisen vastuun ajattelun tuotteeseen mielekkäällä tavalla. Sen sijaan, että he olisivat keskittyneet pelkästäänmainostilan myyntiin takeaway-laatikoissa, he päättivät sisällyttää toi mintaan hyväntekeväisyyskomponentin. Tästä alkoi Boximainoksen tulevaisuuden menestysresepti! Puhumme siis WIN-WIN-WIN.

Nykypäivän epävarmassa ja monimutkaisessa maailmassa arvoista on tullut yhä tärkeämpiä. Z-sukupolvi, yksi vaikutusvaltaisimmista kuluttajaryhmistä, muodostaa merkittävän osan maailman väestöstä. Tämä sukupolvi, 11–26-vuotiaat, muodostaa huikeat 32% maailman väestöstä. Heidän arvonsa eroavat merkittävästi aiemmista sukupolvista, ja niissä keskitytään voimakkaasti kestävyyteen, vastuullisuuteen ja ekologiaan, jotka luonnehtivat vahvasti heidän kulutustottumuksiaan.

Siksi Boximainos päätti sisällyttää sosiaalisen vastuun ajattelutavan tuotteeseensa. Ostamalla markkinointitilaa takeaway-laatikoista yritykset voivat paitsi tavoittaa asiakkaansa tehokkaasti myös edistää hyväntekeväisyysjärjestöjen näkyvyyttä. Alussa keskiössä on Project Liv, joka on sitoutunut tukemaan lapsiperheitä, jotka kamppailevat erilaisten haasteiden ja diagnoosien kanssa.

Näin syntyi idea ja liiketoimintamalli, jossa sosiaalinen vastuu ja markkinointi kulkivat käsi kädessä. Nykyään yritys on menestyvä liikekumppani, joka ei vain auta yrityksiä markkinoimaan itseään takeaway-laatikoilla, vaan myös vaikuttaa yhteisöön tukemalla hyväntekeväisyysjärjestöjä ja projekteja, kuten ”Project Liv”. Ne ovat esimerkki siitä, miten liiketoimintamahdollisuudet voidaan yhdistää yhteisön sitoutumiseen positiivisen vaikutuksen aikaansaamiseksi. ”Helpompaa tapaa konkretisoida yhteiskuntavastuuta on vaikea löytää”, Nina toteaa.

Arvomme: Kiltti, Ketterä ja Avoin

Keitä me olemme?

Kristian 

Omistautunut yrittäjä, jonka intohimona on ideoiden luominen ja kehittäminen. Minulla on monipuolinen tausta eri toimialoilta, ja minulle on kehittynyt vahva intohimo ongelmanratkaisuun.
.
.

Nina

Nina on diplomi-insinööri, joka vaihtoi alaa. Elämän haasteet saivat hänet perustamaan ja rakentamaan valtakunnallisen hyväntekeväisyysjärjestön Project Livin. Hän tykkää, kun on monta rautaa tulessa ja motosta ”It’s cool to care!”.

Heidi

Entinen ammattilaisjalkapalloilija, joka on aina haaveillut yrittäjyydestä. Ideoiden luominen ja intohimoinen omistautuminen ovat vahvuuksiani, ja minulla on myöskin kokemusta monelta eri alalta.
.

Keitä me olemme?

Kristian 

Omistautunut yrittäjä, jonka intohimona on ideoiden luominen ja kehittäminen. Minulla on monipuolinen tausta eri toimialoilta, ja minulle on kehittynyt vahva intohimo ongelmanratkaisuun.
.
.

Nina

Nina on diplomi-insinööri, joka vaihtoi alaa. Elämän haasteet saivat hänet perustamaan ja rakentamaan valtakunnallisen hyväntekeväisyysjärjestön Project Livin. Hän tykkää, kun on monta rautaa tulessa ja motosta ”It’s cool to care!”.

Heidi

Entinen ammattilaisjalkapalloilija, joka on aina haaveillut yrittäjyydestä. Ideoiden luominen ja intohimoinen omistautuminen ovat vahvuuksiani, ja minulla on myöskin kokemusta monelta eri alalta.
.